Meest voorkomende vragen


De meest gestelde vragen staan bij elkaar gegroepeerd. Staat uw vraag er niet bij? Ga dan naar 'contact' (bovenaan de pagina) en vul het formulier zo volledig mogelijk in. U krijgt zo snel mogelijk reactie. Heeft u vragen over de werking van de tool, bel ons dan even, dan kijken we gelijk even met u mee.


Uw gegevens


Wat doet 'LiefsvanAnet' met uw gegevens?

'LiefsvanAnet' bewaart na registratie uw persoonsgegevens alleen voor uw account en worden niet aan 'derden' doorgegeven..

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven op iedere pagina kun u zich aanmelden. Dat is heel makkelijk. Ga naar 'mijn account' en klik op 'nog geen account?' U hoeft alleen een e-mailadres en een wachtwoord in te vullen. Na uw registratie ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

Wat kan ik met een account?

Met uw account kunt u de kaart die u aan het bewerken bent altijd opslaan. Vanuit 'mijn ontwerpen" kunt u deze dan weer oproepen.


Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Uw wachtwoord moet een combinatie zijn van minimaal 6 karakters, u kunt zowel letters als cijfers gebruiken.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Het is erg eenvoudig om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Via 'mijn account' rechtsboven kunt u inloggen. Bent u uw wachtwoord vergeten, klik hier dan op 'wachtwoord vergeten'. Vul uw e-mailadres in en wij sturen een nieuw wachtwoord per e-mail naar u toe.

Heb ik een account nodig om kaarten te sturen?

Ja, als u een kaartje (geboorte, trouwkaarten of uitnodigingskaarten) wilt versturen moet u eerst een account aanmaken. Uw account is een klein stukje eigen omgeving waarin u uw favoriete geboortekaartjes en uw eigen ontwerpen kunt bewaren.



Bestellen


Hoe weet ik of een bestelling goed is aangekomen?

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling.

Mijn kaart of bestelling is niet aangekomen?

Alle geboortekaartjes en/of enveloppen worden als pakket van ma t/m vr verzonden en de dag erna geleverd mits voor 12 uur besteld. Bestelt u in het weekend dan wordt uw pakket op maandag verzonden en op dinsdag geleverd. Is uw pakket een dag later nog niet aangekomen? Neem dan contact op met de klantenservice op 010-2131415.


Ik wil meerdere / verschillende kaarten bestellen, kan dat in één bestelling?

Als u meerdere drukproeven wilt bestellen of u heeft twee verschillende geboortekaartjes waarvan u er beide minimaal 10 wilt bestellen dan kunt u in stap 1 van de winkelwagen onderin op 'verder winkelen' te klikken en een nieuw geboortekaartje aan uw winkelwagen toevoegen. U betaalt dan ook maar één keer de verzendkosten.



Betalen

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat u uw geboortekaartjes heeft afgerekend, krijgt u op het scherm een bevestiging van uw bestelling. 'LiefsvanAnet' stuurt u de bevestiging ook per e-mail. In de e-mail vindt u het ordernummer van uw bestelling, bewaar deze zorgvuldig, zodat 'LiefsvanAnet' uw bestelling bij eventuele vragen kan traceren.

Is betalen bij 'LiefsvanAnet' wel veilig?

Het betalen van je geboortekaartjes is volledig veilig. De betaalschermen zijn beveiligd, waardoor het onmogelijk is voor derden om toegang te krijgen tot uw betalingsgegevens. De beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL) technologie. Tevens is het verstrekken van onjuiste informatie strafbaar. Misbruik hiervan wordt gemeld aan het BKR te Tiel.

Aan wie betaal ik eigenlijk?

Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werkt 'LiefsvanAnet' samen met MultiSavePay. MultiSavePay zorgt voor de veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Hier merkt u zelf verder niets van.

Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethode?

U betaalt bij 'LiefsvanAnet' geen extra kosten voor de betaling.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw geboortekaartjes betalen door middel van iDEAL.



Klachten

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden?

Klik op de tab 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Uw vraag wordt zo snel mogelijk beantwoordt. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Op werkdagen zijn we tussen 09.00 - 12.00 en 14.00 - 17.00 te bereiken op 06-12330456.

Waar kan ik terecht met een klacht?

'LiefsvanAnet heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heeft u een klacht over 'LiefsvanAnet Klik dan op de tab 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Leg duidelijk uit wat uw klacht is. Uw klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. U krijgt altijd een reactie van 'LiefsvanAnet'.



Privacy

Wat doet 'LiefsvanAnet' met mijn gegevens?

'LiefsvanAnet' doet na het maken en versturen van de geboortekaartjes niets met je persoons- of kaartgegevens. Bent u aangemeld bij 'LiefsvanAnet', dan houdt 'LiefsvanAnet' u per e-mail op de hoogte van acties en aanbiedingen. Indien u dit niet op prijs stelt, kun u zich onderaan een nieuwsbrief afmelden.
 
 
 
 
Alle illustraties op deze website zijn eigendom van Anet. Deze mogen NIET worden verveelvoudigd, gekopieerd, gepubliceerd, opslagen en aangepast of gebruikt in welke vorm dan ook, online of offline. Wij verkopen de illustraties ook niet los als digitale bestanden.